رها ، در آغوش خدا

متن مرتبط با «پاییزتون مبارک» در سایت رها ، در آغوش خدا نوشته شده است

تولدم مبارک

  • نیلوبلاگ

    دیروز تولدم بودxa0 در سکوتxa0 هنوزم در این سکوت فرو رفتمxa0 همین. xa0...

    ادامه مطلب
  • پاییزتون مبارک

  • نیلوبلاگ

    امروز xa0ساعت ۱۷:۵۱ دقیقه پاییز از راه میرسهxa0 و میبالم به اینکه دختر پاییزم .. پاییز برای هر کسی قابل درک نیست ..xa0 پاییز سرشار از عشق ..xa0 پاییز سرشار از شادی ها و غم هایی که تو دل هم گره خوردن...

    ادامه مطلب