بعد از دو هفته مشق

خرید بک لینک

دلگیرم این روزها، یه جور دیگه ای دلگیرم، دلم میخواست با یکی حرف میزدم سرم رو روی شونه هاش میزاشتم و حرف میزدم و گریه میکردم و نوازشم میکرد و بغلم میگرد و گوش میداد و می گفت درستش میکنیم ... یه دوست فارغ از جنسیت و مراودات جنسی فقط یه دوست ، یه دوست که دنبال چیزی ازت نباشه یه دوست که نخواد براش کاری کنی و نخوای برات کاری کنه فقط یه دوست فقط یه دوست 

چه تنهایی دردناکیه بین این همه آدم یه چیز به این سادگی پیدا نشه 

میدونم این روزها هم میگذره ولی جونم رو داره میگیره خیلی درد داره خیلی غم داره 

بغض . غم . یه دنیا حسرت و گیجی و گیجی و گیجی 

چطور میگذره ! کی میگذره!

+ نوشتم چون دلم خواست و اینجا به هیچکس ربطی نداره

+ نوشتم که بعدا مرور کنم چطور گذشت.

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 367 تاريخ: پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 2:56

صفحه بندی