هیچوقت مشکلات به طور کامل حل نمیشن. جذابیت عبور از سختی ها به اینه که تنها ازشون عبور میکنی، خب، مسیری که من در این دو سال در پیش گرفتم راهی نیست که به پایان برسه ، همین که سختی و درد و حال خوبش به همین ترتیب پشت سرهمه و مدام تکرار میشه برام جذابه و باعث شده تا این لحظه در راه باشم ، هیچ مقصد و هیچ نقطه امن و پایانی نداره ، قرار نیست به جایی برسم و به کسی یا جایی اعلام کنم که ببینید من رسیدم من فتح کردم .. نه .. هیچکدام از اینها قرار نیست اتفاق بیافته ... فقط من ... فقط من زندگی و خودم رو کشف میکنم و فقط من به سنگ میخورم زمین میخورم و باز فقط من دوباره بلند میشم و از اینکه دوباره بلند شدم به شوق میام به شوق میام که ادامه بدم ... ادامه بدم که با چالش جدیدتر روبه رو بشم و چیز جدیدتری از خودم رو کشف کنم ، گاهی کشف های خوب و گاهی کشف های ناخوب ...
+ غول - شبح
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191