درد را تاب می آورم

خرید بک لینک

ده ماه کنکاش و شخم زدن خود، خیلی جسارت می خواهد. خیلی شجاعت می خواهد. ده ماه ِ بسیار سخت و شیرین این سختی را دوست دارم مثل کندن زمین و پیدا کردن گنج است . در این راه خیلی چیزها را از دست دادم خیلی چیزها، بارها شکستم و بلند شدم بارها و بارها، چیزهایی در خودم دیدم که گاهی حتا از خودم ترسیدم ، اما پشیمان نیستم ، هیچ پشیمان نیستم. بازهم به لحظه های دردناکی نزدیک می شوم ولی میدانم که توانش را خواهم داشت. توانش را خواهم داشت . یکبار فرصت زندگی بیش از اینها ارزشمند است .

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 414 تاريخ: شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 1:31

صفحه بندی