روز به روز بیشتر به این میرسم، که تا میتونی از آدمها فاصله بگیر ..
تا میتونی خوشبین نباش بهشون ..
تا میتونی فاصله بگیر .. تا میتونی صمیمی نشو ..
دنبال کشف آدمهای جدید نباش ...
حصار نامرئی تنهایی ت رو جلوتر ببر .. و .. از اونجا بهشون خوش آمد بگو ..
خودت خودت رو درک کن .. تا نیازی نباشه دیگری تو رو درک کنه
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168