البته که پاییز یه چیز دیگه ست، یه حال دیگه ست، به نظرم توی پاییز فقط باید به ریزه کاری های طبیعی جهان توجه کرد، توی شهر کم شده باید بگردی و تیز باشی ولی خب حداقل آسمون هنوز بکره. در عین حال پاییز میگه یکم هم تو خودت سیر کن، میگه خودت باش و جهان.امروز حال ِخوشی دارم که مدتها گم شده بود، فقط چون صبح رو زودتر بیدار شدم، فرصت بود و صبح رو لمس کردم.
حال ِ خوش رو چطور میشه توصیف کرد؟!
رها ، در آغوش خدا...
ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 19:51