در رویای نوشتن

خرید بک لینک
همیشه می گفت ببین توی بچگیت چی می خواستی .. رویای بچگیت چی بوده ..

من جز خاطراتی تلخ چیزی به یاد نداشتم ... و از اون موقع هر روز بهش فکر میکردم که من رویای بچگیم چی بوده ؟! داشتم ؟! گمش کردم ؟!

دیروز بی هوا بدون هیچ فکری یهو گفتم نوبسندگی ، نوشتن ، از بچگی رویام بوده ... و این روزها داره پررنگ میشه ...

چقدر از رویام دور بودم .. نویسندگی کجااا و مهندسی کجا ... با اینکه از همون موقع خاطره مینوشتم .. ولی خاطره نوشتن کجا و نویسندگی کجا ...

آیا رویاهای دیگه ای هم داشتم ؟!

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 0:42

صفحه بندی