من جز خاطراتی تلخ چیزی به یاد نداشتم ... و از اون موقع هر روز بهش فکر میکردم که من رویای بچگیم چی بوده ؟! داشتم ؟! گمش کردم ؟!
دیروز بی هوا بدون هیچ فکری یهو گفتم نوبسندگی ، نوشتن ، از بچگی رویام بوده ... و این روزها داره پررنگ میشه ...
چقدر از رویام دور بودم .. نویسندگی کجااا و مهندسی کجا ... با اینکه از همون موقع خاطره مینوشتم .. ولی خاطره نوشتن کجا و نویسندگی کجا ...
آیا رویاهای دیگه ای هم داشتم ؟!
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131