رسالت تو همینه ، فقط خوب بازی کن .
بهترین بازی الان اینه که بفهمی غصه خوردن چیزی رو حل نمیکنه .. فقط زندگیت رو بکن و دعا کن و ایمان داشته باش که خدا بهترین ها رو فراهم میکنه .. خدا بیماری ها رو شفا میده .. ایمان داشته باش.
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148