امروز بعد از کار نمیخواستم برم خونه ...
چند تا گزینه برای خودم گذاشتم ...
ندای درونیم من رو به سمت سرزدن به یه دوست کشوند ... و متوجه شدم .. دوستم تصادف کرده و چند روزه که بیمارستانه
.
.
امشب زیاد چیزی برای گفتن نداشتم
شبت خوش
به رویاهات فکر کن .. رها ..
رها ... رها .. رها .. چقدر این اسم رو دوستدارم ...
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: برای خودت زندگی کن,برای خودت زندگی کن نه دیگران,براي خودت زندگي كن, نویسنده: بازدید: 141