باااااران

خرید بک لینک
چه بارون و تگرگی بود امشب
چه موسیقی دلنشینی
چی ازین گوشنواز تر و جذاب تر که آسمون ، جهان ... برات بنوازند
هنوز توی خیابون هستم و دارم ازین صدا و ازین شگفتی لذت میبرم و به هیچ چیز دیگه به جز آسمون و کهکشان و رازهاش نمیتونم فک کنم

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:13

صفحه بندی