چند شب پیش خواب ویزلی ها رو میدیم
دیشب خواب موجودات زرشکی رنگ بزرگ .. یکم شبیه سوسک بودن .. ولی سوسک نبودن ..
.
.
داشتم به این فکر میکردم که خواب یه دریچه ست برای رهایی
وخب وقتی که میخوابیم بخشی از روحمون از جسم جدا میشه
شاید به خاطر همینه که توی خواب هر چیزی اتفاق میافته وهر جایی میتونیم بریم
و مثل این خوابهای اخیر من موجودات عجیب ببینیم
در بیداری خیلی درگیر جسم میشیم و کمتر این اتفاقات رو در بیداری میبینیم .. در بیداری روح رو فراموش میکنیم ..
اگرچه در بیداری هم میتونه پیش بیاد همونطور که برای بعضی ها اتفاق میوفته
میشه در بیداری هم رویا دید ...
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117