میخوام و میدونم که دوباره بلند میشم
اینبار تنهای تنها ... ولی محکم تر از قبل
سالهای اول این وبلاگ یه متنی رو از جایی اینجا نوشته بودم:
" موفقیت مثل جنگیدن با گوریل ..."
تصویری که در ذهنم میاره .. یه جنگل ، تو تنهایی ، یک گوریل بهت حمله میکنه .. فرار کاری برات انجام نمیده .. قایم شدن فقط ترسِت رو بیشتر میکنه ... باید وایسی و باهاش بجنگی ... تا از پا بیافته ..
رها ، در آغوش خدا...ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: راهی بجز اینم نیست, نویسنده: بازدید: 117